Service af ur,( flere ure ) hvad gør I ?
(23-07-2017, 10:29 PM)stenstrupigen Skrev:
(23-07-2017, 10:18 PM)whoa Skrev:
(23-07-2017, 12:37 PM)P.N. Skrev: Man skifter vel ikke værk i et ur der kan fortælle en historie ligegyldigt hvor billigt uret har været. Der er ting man har lyst til at bevare næsten koste hvad det vil.  Icon_blink
P.N.
Der er jeg altså lidt enig! Stort set alle mine ure har historie og minder! Det koster bønder at spille skak!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

De fleste har jo ikke et særligt forhold til deres ure. Eller de har måske flere ure hvor 1 eller 2 betyder noget. Men man ønsker jo heller ikke at sætte et mekaniks værk i stand, som kommer til at gå dårligt og måske tabe 30 sekunder i døgnet efter 2 uger, 1 måned eller 3 måneder.  Med mindre man har tætte bånd til uret.

Det minder mig om at i Japan kan man nu gifte sig med sig selv. Måske kan man snart gifte sig med sit ur :))
Nej det er jo rigtigt nok, men de fleste herinde er vel heller ikke som de andre men jeg skilder mig så nok også lidt ud ved at jeg aldrig har solgt et ur endnu!
Jeg har så heller ikke stået i situationen endnu, men jeg ved ihverfald nogle af mine ure aldrig kommer til at forfalde!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Service af ur,( flere ure ) hvad gør I ? - af whoa - 23-07-2017, 10:35 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)