Jeg kan bare ikke lade være - lille ur-budget
Den mærkelige overskrift kunne egentlig dække over mange af mine indslag, for jeg kan bare ikke lade være, når noget popper op i min krøllede hjerne. Det kan være et billede jeg vil forsøge at fange, som mine skøre water spalsh Art eller hvor stort et ur kan jeg gå med eller hvor svært er det at lave sine egne remme osv. osv.

Lige nu faldt jeg over et ur i den voksne afdeling og har kigget på mærket af og til, men tør man kaste sig ud i ure fra de breddegrader. Nu skulle det være og til prisen tør jeg godt være lidt modig  Icon_blink

Her kommer først et link til den model jeg har købt.

http://www.vostok-europe.com/nh35a-5955196/

Så vil jeg teste uret over en periode og lave en video af min oplevelse af uret....jeg ser frem til at se hvad de kan byde på til prisen.

Jeg har fundet ud af (tror jeg nok) hvordan de samler disse ure og fandt denne lille video

Det bliver lidt sjovt at prøve mærket og tjekke uret nærmere efter og se om man faktisk kan få et ur der kan overraske positivt eller det bare er noget der skuffer, prisen taget i betragtning....men tror faktisk jeg bliver positiv overrasket, eller hvad tror i ??

Og nej, man kan ikke bare dømme noget ude på forhånd fordi det ikke ligger indenfor de mere kendte mærker...det er min grund holdning på min ur-rejse.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar

Beskeder i denne tråd
Jeg kan bare ikke lade være - lille ur-budget - af Miwes - 20-07-2017, 03:44 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)