Tilbud om Transport til Jylland/Sjælland
Hej Claus (og jer andre)

Kort svar, på stående fod nej..
Men jeg kan kun opfordre til at "vi" laver en tråd til dette, for man tror simpelthen det er løgn, så lille verdenen er..
Denne tråd kunne sagtens blive til "tråden om transport" for min skyld.

Der er sikkert mange der læser med og måske er der een som kan hjælpe. Jeg har nogle gange flyttet ting for folk i 3. led og så ender med man glade ansigter og "en ny ven på kontoen"... Og karma har ingen udløbsdato :)

Jeg kan spørge ovre på mit kaffe-forum og se om ikke der er en der bider på. Skal så blot lige høre hvor stort billedet er? Kan det være i en alm. bil?

Mvh.
Kristian

Apropos lille verden... Jeg er lige tjekket ind på en lille ukendt campingplads i Italien og vedkommende som bor ved siden af mig kommer fra Bjerringbro og leverer køkkenudstyr til et hostel i København, som jeg leverer kaffe til... Jeg bliver lige forbavset hver gang... Nå, det var et sidespring.. Men alligevel vildt.. Han kører Bjerringbro - Gilleleje og retur flere gang om måneden, og han har lige banket mig i bordtennis, så jeg kan fortjent at kunne ringe en tjeneste pm transport :D (og han er heldigvis enig)... Igen... Vildt så. Lille verden er..

God aften!
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Tilbud om Transport til Jylland/Sjælland - af KristianK - 18-07-2017, 08:57 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)