urværket.dk - greymarket, eller ?
(03-04-2017, 09:34 PM)Michael F Skrev:
(03-04-2017, 07:25 PM)KimT Skrev: Jeg har købt et par ure derinde uden problemer. Dog skal man være opmærksom på at deres anslåede leveringstider sjældent holder. I mine tilfælde var det minimum 5 gange længere. Når det så er sagt, har jeg hørt fra flere som har haft lidt udfordringer med garantisager hos dem, men har ikke personlige erfaringer da det ikke har været relevant.

I dag ville jeg personligt tage kontakt til en AD først, da de tit kan være tæt på konkurrencedygtige.

Jeg er ikke umiddelbart så vild med at skulle købe gray market, men det kommer selvfølgelig an på om det er et billigt ur.
Skulle jeg købe til nedsat pris, så ville jeg nok også kontakte en AD, ud fra hvad jeg har studeret mig til på Youtube.

Det første automatiske som jeg købte her for 1 uge siden, det var så i en butik. Men den kunne ikke fås billigere på nettet, på hverken den ene eller anden måde, så jeg foretrak et nykøb med garanti og det hele.

I tidenes løb har jeg købt nogle stykker fra grey market. Jeg har været nødt til at bruge garantien for mindre justeringer / reparationer men har aldrig oplevet problemer med garantien.
Nu drejer det sig mest om Rolex og nogle Omegaer og kan naturligvis ikke vurdere andre mærker hvad angår service.
Det at uret er købt for fuld vejledende udsalgspris fra AD´en eller at det er handlet af en grey market dealer for noget mere favorabel pris har jo ikke betydning ang. garanti.
Det angående forskelligt service ved købet beror jo naturligvis på hvem grey market dealeren er. Her har jeg ikke hellere noget at klage, ganske omvendt; de fleste GM dealere yder super service.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
urværket.dk - greymarket, eller ? - af MTF - 02-04-2017, 08:07 PM
RE: urværket.dk - greymarket, eller ? - af MTF - 02-04-2017, 08:55 PM
RE: urværket.dk - greymarket, eller ? - af MTF - 03-04-2017, 03:59 PM
urværket.dk - greymarket, eller ? - af KimT - 03-04-2017, 07:25 PM
RE: urværket.dk - greymarket, eller ? - af MTF - 03-04-2017, 09:34 PM
RE: urværket.dk - greymarket, eller ? - af TioMalo - 04-04-2017, 11:51 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)