26-03-2017, 12:57 AM
Det historiske element er medtaget på rigtig mange måder, lige fra inderkassens beklædning, vævningen af natoremmene til prisdifferencen på urene m.v. Railmaster er billigst, derefter kommer Seamaster og så Speedmaster som den dyreste. Om prissætningen generelt er for høj eller tilpas, skal jeg ikke blande mig i, det må folk selv vurdere.
Det er også interessant (IMHO) at de originale ure fra museet er blevet scannet og disse data brugt til at genskabe de nye ure med de rette historiske dimensioner, hvorefter de er opdateret med nye materialer og et top moderne METAS certificeret Master Chronometer værk i form af kaliber 8806 med 55 timers gangreserve og Co-Axial.
Det er også interessant (IMHO) at de originale ure fra museet er blevet scannet og disse data brugt til at genskabe de nye ure med de rette historiske dimensioner, hvorefter de er opdateret med nye materialer og et top moderne METAS certificeret Master Chronometer værk i form af kaliber 8806 med 55 timers gangreserve og Co-Axial.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)