Nyt kamera med til Grønland. Men hvilket?
Jeg vil klart anbefale et SLR kamera, og jeg mener, det bør være Nikon eller Canon. Ikke så meget fordi de to er "bedst", men fordi det er de to, der har det klart største udvalg af tilbehør, så du kan altid supplere med noget, du ikke tænkte på fra starten. Og det er slet ikke utænkeligt, at du undervejs vil møde andre med samme mærke, så du lige kan låne f.eks. et objektiv til at par særlige shots.

Jeg ved godt, at SLR'er er større og at de fylder, når man skal på tur, men moderne telefoner tager faktisk så gode billeder, at det før hver tur blot er et spørgsmål om SLR'en med udstyr skal med eller ikke. Muligheden for at styre alle detaljer af fotograferingen med et SLR er efter min mening det helt store plus, og er det som gør, at jeg selv tager mit SLR med, når jeg netop gerne vil have de mange muligheder.

Her er et forslag - http://www.kamerahuset.dk/product/nikon-...ba490k005/ - selvom jeg ikke helt kan se idéen i at de to zoom objektiver ikke overlapper; der mangler området fra 55mm til 70mm.

/Bjørn.
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Nyt kamera med til Grønland. Men hvilket? - af bjorn_e58 - 07-03-2017, 07:19 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)