03-02-2017, 11:46 PM
Det er også en mulighed at opsætte dette forum, således at man kan oploade billeder direkte, men det er et valg fra ejeren ikke at tilbyde dette af hensyn til den serverplads det optager. Alle de andre urfora jeg deltager på fungerer på samme måde og det kan godt være lidt omstændigt at oprette en konto på en hosting side og efterfølgende indsætte billederne her, hvis man ikke har prøvet det før. I bund og grund er det dog meget det samme som at oprette en bruger og skrive herinde.
Hvis du har brug for hjælp og selvfølgelig er interesseret, vil jeg gerne hjælpe dig med at opsætte en konto og efterfølgende lave en billedeguide til hvordan man simpelt uploader billeder til hostingsiden og indsætter dem herinde.
Hvis det er noget der har interesse, sender du bare en PB til mig og så skal jeg nok få dig i gang med det.
Hvis du har brug for hjælp og selvfølgelig er interesseret, vil jeg gerne hjælpe dig med at opsætte en konto og efterfølgende lave en billedeguide til hvordan man simpelt uploader billeder til hostingsiden og indsætter dem herinde.
Hvis det er noget der har interesse, sender du bare en PB til mig og så skal jeg nok få dig i gang med det.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)