Breiitlings urværker
Hej Peter.
Det er jo noget af en varm kartoffel... Icon_blink
Det med at de ikke laver deres ure in House, er der nu nok lidt om. Det er jo nu nok ret begrænset hvilket mærke der ikke på et eller andet tidspunkt har brugt underleverandører, selv Rolex har gjort det, tag f.eks. bare deres diverse chronografer, det er jo først for ikke så mange år siden de lavede deres eget værk, og jeg vil nok påstå at det er temmelig meget inspireret af El Primero værket som de jo brugte lige op til deres eget værk kom. Så som Nicholas skriver hvad galt er der i det... Icon_Up
Problemet kommer når der skal laves service på urene, vi kan ikke få dele til dem, såfremt vi ikke er service godkendte af Breitling, og hvem er lige det i DK?
Så også der kan jeg kun bekræfte hvad der tidligere er skrevet, service KAN være endog rigtig dyrt, om de skifter skive og visere hver gang ved jeg ikke, men viserne vil jeg tro de skifter hver gang, da de sandsynligvis har den indstilling til at viserne ikke kan afmonteres uden det kan ses, hvilket der ofte er noget om, netop ved chronografer.
I dag er det jo ved at være sådan at de laver deres værker in House, da Swatch ikke vil sælge til andre som underleverandør. Det er dog nok ved at blive lavet lidt om på det, idet de ikke sælger så godt som de har gjort, og derfor nok har lukket dørene op igen for at andre kan købe. Om de så gør det, kan jo være spørgsmålet. Nu har de jo brændt fingrene en gang, ved at være i lommen på Swatch, så om de har lært af det, er der jo kun tiden der kan vise.... Icon_blink
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Beskeder i denne tråd
Breiitlings urværker - af Yoshi - 29-01-2017, 07:10 AM
RE: Breiitlings urværker - af stenstrupigen - 29-01-2017, 08:39 AM
RE: Breiitlings urværker - af Lars - 29-01-2017, 10:23 AM
RE: Breiitlings urværker - af Joepete - 29-01-2017, 10:27 AM
RE: Breiitlings urværker - af KimT - 29-01-2017, 03:18 PM
RE: Breiitlings urværker - af Lars - 31-01-2017, 11:22 PM
Breiitlings urværker - af KimT - 31-01-2017, 11:34 PM
RE: Breiitlings urværker - af jk - 01-02-2017, 02:20 AM
Breiitlings urværker - af KimT - 01-02-2017, 04:54 AM
RE: Breiitlings urværker - af gmt-geek - 01-02-2017, 08:53 AM
RE: Breiitlings urværker - af Lars - 01-02-2017, 12:33 PM
RE: Breiitlings urværker - af Yoshi - 02-02-2017, 01:41 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)