Håb for Big Watch Guys og andre tvivlende...
Jeg kan jo meget dårligt undvære dato, så en ægte Bond er det aldrig blevet til for mig. Jeg har som John så i stedet holdt mig til 166xx 167xx og har stadig tre af dem. Første gang jeg reelt så en 116xxx der gav mig lyst til det noget større var dog da 116718 var den første GMT i den lidt større kasse, og den var prismæssigt helt umulig for mig. Der gik så nogle år, og da modellerne i stål kom frem blev min interesse igen vagt. Ikke for 116710, som jeg stadig synes har en for dominerende lynette, men derimod 116610LV. Så den blev min voksenklasse indtil jeg så tidligere i år sprang helt ud på det dybe vand med en Ulysse Nardin Marinemaster, som er 43mm. Den går faktisk også godt til mine relativt spinkle arme. Der er dog også sket noget andet, idet jeg har to Date Just's, som jo kun er 36mm. Det havde jeg nok forsvoret for fem år siden.

Hvis der er en morale på historien kunne det være "anything goes", men det kunne også være, at man skal passe på at låse sig for fast. Jeg tror såmænd også at jer, der til daglig er oppe i 44-45mm ville kunne vænne jer til at gå ned i størrelsen. Vi bliver måske let lidt for snævertsynede (sagt af en med absolut hang til Rolex.....)

/Bjørn.
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Håb for Big Watch Guys og andre tvivlende... - af bjorn_e58 - 22-01-2017, 06:11 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)