16-01-2017, 06:59 PM
Så kom der lidt nye Sub's fra Panerai og endnu en i bronze. Noget som ejere af de tidligere versioner nok ikke synes er det fedeste? På trods af størrelsen - som er for stor til min smag - ser det nu fedt ud med den skive.



Sent alle modellerne og læs mere her http://horobox.com/en/review-detail/?Use...elties&P=1



Sent alle modellerne og læs mere her http://horobox.com/en/review-detail/?Use...elties&P=1
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)