Heures Répétition Quarts Chonographe
(28-12-2016, 08:35 PM)Lars Skrev: Hej Jesper..
Det bedste sted at sælge det vil jeg tro er på auktion, om i bruger Lauritz eller Bruun Rasmussen , er jo nok som i selv har opdaget hip som hap. Tænk blot på hvad det koster at sælge på de forskellige auktioner.
Komme med en værdi hverken kan eller vil jeg, da den kan svinge ganske meget, både afhængig af hvor bulet kassen er, hvor slidt "låget" er. Bemærk i den ene filmstumper bliver kapslen bare trykket i. Det medfører et fantastisk stort slid på lukningen, er det så stort at det kan ses, falder prisen ganske meget. Husk altid at lukke uret ved at trykke kronen ind, og så lukke uret. Dette laver intet slid på uret.
For øvrig udtalelse om værdi, skal jeg have uret i hånden, hvilket jo nok er lidt svært.. Icon_blink

Hvis uret virker og der kun skal monteres nyt glas, så kan det fint betale sig at få uret lavet.
Skal det derimod have fuldt service, så kan det gå hen og blive lidt små dyrt, næste KAN være at finde en urmager der vil lave service på det.

Da det er noget der skal gøres med salg for øje, takker jeg nej til opgaven... Icon_e_confused
Mvh
Urmager Lars

Tak for det brugbare svar, Lars.

Tror kun han er interesseret i at sælge hvis prisen kunne blive "helt vild" - og det regner han bestemt ikke med - var blot nysgerrig ツ

Hvis han nu er interesseret i et service af uret, fordi han vil beholde det, må jeg så skrive til dig mht. et løst prisoverslag - hvis det altså er noget du gider rode med?

Jesper
Svar

Beskeder i denne tråd
Heures Répétition Quarts Chonographe - af [Jesper Geisler] - 28-12-2016, 08:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)