Køb af ur fra italiensk sælger - erfaringer?
(22-12-2016, 06:36 PM)TioMalo Skrev:
(22-12-2016, 12:35 PM)MadsA Skrev:
(21-12-2016, 10:27 PM)zzup Skrev: Jeg har efterhånden læst flere dårlige tråde om italienske sælgere.. men udgangspunktet vil være, at du skal kigge efter at de tilbyder Trusted Checkout og de har gennemført en del handler.. derudover, hvis du køber brugt, skal du tage deres "perfect condition" med et gran salt :)

Derudover, vil jeg faktisk anbefale dig, ar købe dit første Rolex ved en autoriseret forhandler, for at få hele oplevelsen der er ved at købe Rolex :)

Der er jeg uenig. Der er så mange penge at spare (alt efter model), og skulle uret ikke være det helt rigtige, så er tabet ikke så stort, hvis det skal sælges videre. Derudover så er det da ikke den store oplevelse slet ikke prisen taget i betragtning. På et DSSD er der eksempelvis 15.000kr at spare. 
/Mads

Netop, Mads. Jeg er helt enigt.
Mon zzup arbejder hos en Rolex AD... jeg ville ikke være overrasket hvis Icon_e_biggrin1 Den slags råd kan kun komme fra en firmaets mand Icon_blink

Vh. John

Haha dog ikke, sælger biler ;p

Har bare læst flere tråde på Facebook angående de italienske og spanske forhandlere :p
Svar

Beskeder i denne tråd
Køb af ur fra italiensk sælger - erfaringer? - af zzup - 22-12-2016, 07:01 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)