Rolex Cellini, redail eller original?
(13-12-2016, 12:43 PM)erik nielsen Skrev: Jeg er også lidt bekymret/usikker på modellen, hvis jeg søger på vintage Rolex Cellini eller Precision, kommer der ingen billeder af ure hvor modelbetegnelsen ikke skrevet på skiven.

Har nogen herinde set dette tidligere?

Har set flere Rolex Precision modeller hvor modellen ikke er skrevet på skiven. Det skal du ikke bekymre dig om.
Men uanset hvilken Rolex model uret er - den alm. linje eller Cellini - er der altid et referencenummer, enten mellem hornene eller i bagkassen (i nogle dress watch modeller på indersiden af bagkassen).
Finder du slet ingen, ville jeg fotografere urværket og poste billedet her - for at forsikre at det ER et Rolex...

Vh. John

PS. Når jeg ser nu hvilken guld Seamaster du skulle bytte med mener jeg ikke mere at handlen nødvendigvis ville være helt galt. Faktisk troede jeg at du var ved at slippe et nyere Seamaster i 18kt i bytteren. Valg hvad du synes selv - dog in mente at en Omega Seamaster i guld er mange gange nemmere at sælge end et ældre Rolex Precision eller Cellini lavet af samme materiale.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • dwndler
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Rolex Cellini, redail eller original? - af TioMalo - 15-12-2016, 02:15 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)