En aften i NY med Jaeger-LeCoultre
Tak for gode kommentarer!

Min invitation kom ikke fordi jeg har købt noget som helst herovre. Jeg har travlt nok med bare at skrabe penge nok sammen til at betale min lejlighed Icon_e_wink

jeg har simpelthen bare deltaget i et enkelt arrangement som JLC gruppen på forumet arrangerede i oktober sidste år. Det var en 'watch walk' gennen en række butikker i det fine område, herubder AP, IWC, GP og Rolex.

Det skal også siges, at der ikke var nogle firhandlere til stede - og dermed intet salgspres. Det var et rent brand-bygnings-arrangement, også fra de deltagende JLC-fyre. De får jo også en direkte dialog med køberne ud af det, som kan bruges til inspiration til produktudvikling, markedsføring mv.

Når det så er sagt, så gør de det naturligvis ikke af deres hjertes godhed. De regner da bestemt med at vi fortæller om det og spreder det glade budskab. Og nogle af de fyre, der var der skal nok købe flere ure på et tidspunkt...

Og ja, det var en fed oplevelse. Jeg har efterhånden mødt en del JLC-folk, og det slår mig altid hvor oprigtigt passionerede de er mht deres ure, deres teknologi og deres historie. Rigtige urnørder og stolte af det :-)

Claus

Svar

Beskeder i denne tråd
En aften i NY med Jaeger-LeCoultre - af cfnissen - 03-05-2013, 12:00 AM
Re: En aften i NY med Jaeger-LeCoultre - af HG - 03-05-2013, 07:10 AM
Re: En aften i NY med Jaeger-LeCoultre - af cfnissen - 03-05-2013, 10:52 AM
Re: En aften i NY med Jaeger-LeCoultre - af Len - 03-05-2013, 06:24 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)