04-11-2016, 03:20 PM
En nuttehistorie har altid sin berettigelse, specielt når den rammer det rette sted på det rette tidspunkt og det gør den her fortælling mens vi venter at en galning er evt. ved at tage mod tøjlerne af verdens eneste ægte supermagt om et - par dage...
Men nok om de mørke tanker - tak for historien om Rødhætten, Geodoc.
Nu vel... jeg ville have nydt historien endnu mere med illustration. Og forstår ikke hvorfor jeg ikke kan åbne de her for tiden så moderne korte links som næsten altid peger mod Photobucket... "Image" siger de og jeg kan ikke åbne dem hvis jeg så stod på hovedet.
Man må bekende sine egne begrænsninger og sandt er at jeg nok bedre kan bruge computeren end dykke mig i den tekniske tusmørke...
Hvad gør jeg (altså, for at se billederne i en Windows laptop) ?
Vh. & god weekend - John
@ DanielBFL: Carbon board er bare sagen og opfører sig noget blødere en træet. Har du tjekket landets største indendørs scaterbane, kaldt "Kulturfabrikken", i Herning ? Anbefales varmt !
En af de få ting denne by styret af venstrekøbmænd kan være stolt af ;-) !
Men nok om de mørke tanker - tak for historien om Rødhætten, Geodoc.
Nu vel... jeg ville have nydt historien endnu mere med illustration. Og forstår ikke hvorfor jeg ikke kan åbne de her for tiden så moderne korte links som næsten altid peger mod Photobucket... "Image" siger de og jeg kan ikke åbne dem hvis jeg så stod på hovedet.
Man må bekende sine egne begrænsninger og sandt er at jeg nok bedre kan bruge computeren end dykke mig i den tekniske tusmørke...
Hvad gør jeg (altså, for at se billederne i en Windows laptop) ?
Vh. & god weekend - John
@ DanielBFL: Carbon board er bare sagen og opfører sig noget blødere en træet. Har du tjekket landets største indendørs scaterbane, kaldt "Kulturfabrikken", i Herning ? Anbefales varmt !
En af de få ting denne by styret af venstrekøbmænd kan være stolt af ;-) !
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)