19-10-2016, 10:47 PM
Hold nu kæft en rodebutik mht. projekt Thor. Temaet er jo lige noget for mig men efter at have kæmpet mig igennem de 3-4 nye posts (ca 2 timers scrolling), er jeg stadig ikke sikker på om der er taget for mange fejlagtige design beslutninger allerede eller om "de gamle" i projektet vil kæmpe for håbløse designs før restart. Men når nu jeg har brugt tiden, må jeg vel hellere fortælle dem hvordan den ged skal barberes. Mon de bliver glade hvis jeg foreslår at de skal afmonterer rotoren, og gøre værket manuelt samt droppe datoen :)
For dem der ikke lige har tiden til at kæmpe sig igennem Thor projektet, drejer det sig om et projektur produceret af Steinhart men designet af WUS medlemmer. Temaet er de første jet-motorer, deres opfinder og cockpit instrumentering i Gloster Meteor. Værket (tror jeg) er låst fast på et Soprod SOP 9335/A10-2 med GMT & power reserve. Så resultatet skulle gerne blive noget pilotagtigt, som ikke rigtigt ligner noget andet. Ingen renders endnu.
/L
PS. måske der var stemning for at der var en sticky med lister over hhv kickstarter og projekture, ligesom der er for mikromærker?
For dem der ikke lige har tiden til at kæmpe sig igennem Thor projektet, drejer det sig om et projektur produceret af Steinhart men designet af WUS medlemmer. Temaet er de første jet-motorer, deres opfinder og cockpit instrumentering i Gloster Meteor. Værket (tror jeg) er låst fast på et Soprod SOP 9335/A10-2 med GMT & power reserve. Så resultatet skulle gerne blive noget pilotagtigt, som ikke rigtigt ligner noget andet. Ingen renders endnu.
/L
PS. måske der var stemning for at der var en sticky med lister over hhv kickstarter og projekture, ligesom der er for mikromærker?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)