Findes der en anden metode end "wire spring" til at fastgøre en drejekrans?
Hej.
Nu er det jo ikke ligefrem et billede der tåler forstørrelse, men mit umiddelbare bud vil være snavs. Der sidder ihvertfald ikke nogen "firkant" der.
At jeg tror det er snavs, går jeg udfra, fordi der sidder en løs lynette på uret. De samler skidt som får de penge for det... Icon_blink
Er det en firkant, skal der være en tilsvarende "negativ" i lynetten, og så kan den ikke dreje. I sådanne tilfælde vil den have funktionen fiksering af lynetten. Det tror jeg dog ikke er tilfældet her, da du jo skriver drejekrans.
Nu er det lidt svært at se hvilken type glas der er på uret, men visse glas bliver holdt fast af lynetten, bl.a. Rolex, andre har glas der har en armeringsring inde i glasset og trykket fast, endelig er der så glas der bliver monteret med en glastang, de sidder i spænd. Dette er kun hovedgrupper af glas, så er der et hav af andre undergrupper, som ikke kommer i betragtning her.
Så give dig et svar ud fra bare det billede kan jeg nok ikke gøre, det vil kræve at det kommer på bordet og der bliver kigget og målt.
Men at der er en firkant over start/stopknappen, det må jeg sige nej til, det er så det korte svar... Icon_blink
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Findes der en anden metode end "wire spring" til at fastgøre en drejekrans? - af Lars - 19-10-2016, 08:11 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)