14-10-2016, 10:29 PM
(14-10-2016, 09:27 PM)longbear Skrev:(03-10-2016, 11:28 PM)whoa Skrev: ....Men har selv været med på 2 andre projekter derinde, Hexa F74 Diver og HMT white pilot - og kan faktisk god lide projekt urene!
de to modeller er heller ikke ueffene - var du med i designfasen osv?
/L
Ja det var jeg! Var med i begge to helt fra begyndelsen! Kan ikke huske om jeg skrev det men lavede en unboxing af Hexa herinde da jeg fik det! Så den kan du søge på hvis du vil se mere! Mener det tog næsten halvandet år fra vi startede med en design ide, til alt var stemt om og vi stod med færdigt produkt! Fed tid! Og virkelig spændende! Det samme med HMT! Men der var mulighederne noget mere låste i of med det er samme kasse og egentlig også skive og visere, det er bare farverne der er LE, den blev lavet med hvid skive i gamle dage men aldrig med de blå visere! Men det blev lavet på samme maskiner som de brugte i 60'erne og samlet i hånden, malet i hånden osv! Og med deres in house værk! Så faktisk et ret vildt ur når man ser sådan på tingene! Alt er laver som i gamle dage og tog ekstra tid pga strømafbrydelse osv osv! Alt det for $30 inklusiv fragt... Sygt! Købte faktisk 3 af dem! Har dog kun 2 tilbage!
/insert clever or funny note here\

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)