13-10-2016, 09:50 AM
Ha, ha, ha... Jeg har faktisk læst lidt op på lektien for at kunne differentiere de to modeller. Så lidt har din stædighed hjulpet. 
Jeg forstå godt at mange vælger de ældre modeller grundet det visuelle udtryk med smallere horn, mindre markører og "two line" på skiven - det tiltaler mig egentlig også... Men jeg er bare stadig slet ikke fan af lænken, og må bare indrømme at 114060'eren fanger mig mere. Det er én af de ting man ikke kan forklare.
Kigger lidt på det IWC du har noteret, tak.
Faldt for resten lige over et 114060 på nettet, privat salg, der var sprit nyt og ubrugt og cirka 6.000 kr. billigere end vejledende pris. Hvorfor pokker investerer folk så mange penge i et ur, for aldrig at bruge det og sælge det videre med tab? Er der noget jeg overser?
Jeg forstå godt at mange vælger de ældre modeller grundet det visuelle udtryk med smallere horn, mindre markører og "two line" på skiven - det tiltaler mig egentlig også... Men jeg er bare stadig slet ikke fan af lænken, og må bare indrømme at 114060'eren fanger mig mere. Det er én af de ting man ikke kan forklare.
Kigger lidt på det IWC du har noteret, tak.
Faldt for resten lige over et 114060 på nettet, privat salg, der var sprit nyt og ubrugt og cirka 6.000 kr. billigere end vejledende pris. Hvorfor pokker investerer folk så mange penge i et ur, for aldrig at bruge det og sælge det videre med tab? Er der noget jeg overser?
(13-10-2016, 08:44 AM)gmt-geek Skrev: I min verden er der ikke så mange ure i prisklassen ca. 20k hvor du kan holde prisen på grisen bare sådan nogenlunde....
Der er forskellige varianter af Omega'er - heri blandt 2254.50 som jeg selv har nævnt!
Der kunne også være IWC muligheden - en pilot ref. 327001 som er så klassisk at den er til at komme med igen samtidig med at du holder skindet på næsen....
- Især hvis du køber fornuftig brugt = i min verden LNIB indenfor EU!
vh. Jon
http://www.iwc.com/en/collection/pilots/IW3270/
BTW - jeg burde blive ved med at spamme dig med Rollies i den gamle kasse indtil du ombestemmer dig fra 114060 til 14060....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)