10-10-2016, 10:26 AM
Okay, så er jeg den information rigere - jeg må indrømme at jeg også som udgangspunkt gik ud fra at det var prisen.
Et hurtigt kig på Chrono24 viser også at der ikke er mere end et par tusind at spare, og så syntes jeg måske ikke det er besværet værd, i forhold til at handle i DK.
Hvad er referencen på det viste ur, det er jeg ikke så skrap i endnu må jeg indrømme, men flot er det - selvom jeg foretrækker "No date" modellerne.
Et hurtigt kig på Chrono24 viser også at der ikke er mere end et par tusind at spare, og så syntes jeg måske ikke det er besværet værd, i forhold til at handle i DK.
Hvad er referencen på det viste ur, det er jeg ikke så skrap i endnu må jeg indrømme, men flot er det - selvom jeg foretrækker "No date" modellerne.
(10-10-2016, 10:02 AM)gmt-geek Skrev: Generelt vil jeg sige at præcis på Rolex, der er der som regel ikke det store at komme efter udover måske fragten!
Er der afslag at hente er vi nede i få procenter...
MEN kan man se at uret står en del dyrere end tilsvarende andre steder så burde det være muligt at hente lidt....
Nu er jeg klar over at du ikke er interesseret i den gamle kasse, men jeg tillader mig nu alligevel at vise en sub mere!![]()
Vh. Jon

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)