dårlig beslutning, og nu er det ødelagt eller?
(01-09-2016, 09:25 PM)xelor Skrev:
(25-08-2016, 03:34 PM)jacobzimmer Skrev: Det er en brugsgenstand, ligesom en bil. Hakker, ridser mv. forekommer. Giver det en dårlige nerver, anbefaler jeg at købe et billigere ur :D
En bekendt har gud ved hvor mange rolex ure i et pengeskab. Han går ikke med dem og har dem primært af økonomiske interesser, så mon ikke andre vil argumenter imod din påstand at uret er en brugsgenstand, når det er et samlerobjekt, præcis som jeg ser 1. udgivelse af Anders And være pakket i plast, for at sikre det ikke røres eller bøjes osv.

Jeg tror egentlig også rigtige mange millioner idag, er uening med dig og at økonomien er afgørende for at passe på sine ejendomme. Så mon ikke det bare er standarden nu til dags at folk ser sig om efter beskyttelse når det nu findes tilgængeligt på telefoner , som jo er lige så meget fremme, som en mobil, mener jeg så oveni den sammenligning.

Prisen har så intet med bevarelse at gøre men at det kan se lige så flot ud selv efter endnu 20 år fordi man valgt at passe bedre på det, er da et plus. (Ikke er jeg oprindeligt i denne tråd, var særlig fornuftig, i know ;( )

Ja, og min onkel har en to år gammel sub der har hakker i alle kanter, og en halv ødelagt lås. Hvor vil du hen med din bekendte?
Vil selv mene jeg kender en del seriøse samlere, og også har snakket med en del. Heraf vil jeg skyde på det kun er 1 ud af 20 der har ure de ikke bruger pga. investering.

Pointen var bare at brugsgenstande bliver slidt, og sådan er det bare. Ja, vi kan da alle købe en bil og lade være med at bruge den, men hvad er meningen så? Hvis man ærger sig over ridser på bil, mobil, ur, computer mv. Så foreslår jeg man går til psykolog eller andet der kan hjælpe en, for det må virkelig være stressende!
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • whoa
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: dårlig beslutning, og nu er det ødelagt eller? - af Bjørn H. - 14-08-2016, 11:07 AM
RE: dårlig beslutning, og nu er det ødelagt eller? - af jacobzimmer - 01-09-2016, 09:56 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)