28-08-2016, 10:47 PM
Ja måske skal jeg ikke skrive sådan, det er nok nare sådan jeg er. Jeg mener ikke der er meget der er 100% sikkert så derfor jeg nævner det forbehold. Jeg er ikke total rolex ekspert og nærd og selvom jeg var ville JEG NOK ALDRIG VÆRE HELT SIKKER FØR JEG HAVDE ÅBNET URET og tjekket værket, og det er altså det der mangler, plus tjek på at uret ikke er meldt savnet. Men det er vel de problemer man altid har ved et brugt køb. Jeg jar hart et sea dweller og 16610 før og umiddelbart vil jeg mene det er en god kopi hvis det er en kopi. kan kun sige jeg godt tør handle hos S&A watches igen. Jeg skrev til ham ang. Hornene pga jeg syntes at hornene virkede noget tyndere i den ene side og ville gerne have hans ærlige mening om forskellen og om dhvis der var stor forskel den var blevet poleret meget. Han ringede med det samme og sagde ja det er rigtig at billeder kan snyde osv, men jeg havde ret der var forskel men ikke ligeså meget som nogen af billederne kunne antyde. Og han tog gerne flere billeder fea oven af uret til mig plus et andet ur keg havde kig på. Jeg havde 6 billeder af hvert ur på under 1 time. Plus mail hele vejen igennem. Men derfor kan uret jo være fake. Og manden kan jo have endt i problemer eller være tæt på at lukke og gå konkurs næste gang man bestiller et ur og så kan det da være man bliver snydt der, men sådan kan man jo blive ved. Det jeg mener er at jeg siger god for dem. Det giver jo ikke 100% sikkerhed, men mon ikke du godt kan regne ud du ikke kan få det. Du får aldrig 100% sikkerhed ve sådanne handler. Jeg sletter selvfølgelig gerne min virdering af sa watches som god guys hvis i mener jeg skal til en urmager og ha åbnet uret først og ha tjekket for det hele. Jeg har også haft handlet med flere af de populære danske sælgere og de har ikke altid haft åbnet uret men regner da med 99% at det er ægte. Ved ikke om alle jer der har kæbt fra disse har fået åbnet uret og tjekket ?
Det med stort var bare en fejl, ikke forsi jeg ville skrige ?
Det med stort var bare en fejl, ikke forsi jeg ville skrige ?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)