19-08-2016, 04:47 PM
(20-07-2016, 11:15 AM)TioMalo Skrev: Efter at have fulgt tråden et stykke tid kan jeg ikke holde mig mere tilbage:
Det at minut og timeviseren sidder på forskellige højder er nødvendighed. Ellers kunne visere ikke køre rundt.
Sekundviseren hælder lidt ned i billedet. For mig ser det ud som parralax fejl - dvs. vinklen og glasset får den se ud som om den hælder. OK, hvis den også IRL hælder ville dette være i orden. Måske er uret endda designet på den måde.
Jeg er glad for ikke at være urmageren i denne sag... Og husker levende de absurde skænderier med kunder som påstod at sekundviseren ikke slog lige på stregen i deres nyerhvervede kr. 1.000 quartzur - og ville have det garantirepareret...![]()
Jeg er rigtigt ked af at eventuelt såre nu nogen men dette problem tilhører iflg. min bedste viden under distriktspsykiatrien.
Måske endda ville jeg spørge "hvem har drukket fra natpotten her" hvis jeg ikke var den venlige og søde person jeg er...
Go ud i den fine vejr (lige i dag), få lidt frisk luft og nyd dit ur som er 100% OK !
Mvh. John
Hvad så John, dit såkaldte "horologiske orakel"!
Blev du lidt stille, eller nyder du bare dit ophold hos distriktpsykiatrien?
:)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)