14-08-2016, 10:27 PM
(14-08-2016, 06:58 PM)Janus2312 Skrev: Spørg Urmagerens Smykker på Amagerbrogade. Han er en super good guy!Tak :)
(14-08-2016, 09:10 PM)Lars Skrev: Det lyder til at være dine trykknapper der skal rense og smøres med siliconefedt. Så glider de igen.Ja, du har ret. Det er lige nøjagtig som du beskriver.
Du trykker dem/den ind og de/den hopper selv ud, da der er en fjeder der skal klare retur jobbet.
Det burde en hvilken som helst urmager kunne klare.
Specielt, næh det vil jeg da ikke sige, men de kan være lidt sjove at indstille, og det tager temmelig lang tid fordi motoren kører selv viserne rundt, fremfor der var en krone og man selv drejede dem hen hvor de skal være.
Citizen havde den caliber i programmet for en herrens masse år siden. Hvornår husker jeg ikke, men dengang kostede det omkring 1K og til prisen mener jeg ikke de var vandtætte...![]()
Det sker vi ser en enkelt i ny og næ til batteriskift.![]()
Mvh
Lars
Det kostede dog noget mere pga. titanium-udgaven men min kæreste arbejde i en svensk guldsmedekæde som skulle ud af DK og jeg fik 70-80 pct. rabat. Men det var ikke mere end 2-2500 det stod til i udsalg. Fred være med det. Det er slet ikke interessant, hvad det kostede eller hvad det er værd. Det går egentlig fint og skal blot have et stort (eller lille) service så jeg er sikker på at det går igen i mange år :)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)