12-07-2016, 09:04 PM
(08-07-2016, 08:20 PM)Lars Skrev: Hej Munch82.
nu![]()
![]()
'ner jeg godt nok.
Hvis alle viserne sidder i centrum, ja så er der højdeforskel.
Jeg har da godt nok tilgode at se en almindelig mekanisk kronograf med forskellig højde på sub'visernes aksler. Jeg har selvfølgelig heller ikke set alt.....Langt fra.... Så derfor kører jeg til http://www.derikketik.nl/index.php?bladzijde= i nat kl 2.... bare lige for at se nogle kronografer hvor viserne ikke sidder i samme højde....![]()
Når du kommer herover skal jeg glædeligt tage et eller flere af mine kronografer ud af kassen, så kan du med egne øjne se de er lige høje alle sub.viserakslerne, men stadig jeg har jo ikke set alt, men kun meget af alt....![]()
Har da også kun været i faget i 40 år....
Så jeg mangler nok meget at se endnu kan jeg høre.....![]()
Hav en god weekend alle sammen.
Vil lige tage en morfar inden turen syd på....![]()
Mvh
Lars
Tak igen for svar, Lars.
Uret ligger i mit skab på arbejdet, da min kollega er sygemeldt, så kan ikke tage nogle billeder af det lige nu.
Men du kommer til at se en kronograf med subviserne i forskellig højde.
Håber du havde/har en god tur.
Mvh Munch82
(09-07-2016, 01:54 PM)stenstrupigen Skrev: Jeg kunne godt tænke mig at se 4 - 7 billeder af uret på nært hold.
Hvordan går uret iøvrigt. Hvad taber det eller hvad vinder det på 1 døgn ?
Hej Stenstrupigen,
Jeg kan tage nogle billeder i morgen, så tager jeg det med hjem fra mit arbejde, hvor det ligger i mit skab.
Uret holder tiden utroligt præcis, fra fredag til søndag tabte det ca. ét sekund, sammenlignet med uret på min iphone, så ingen professionel måling, men ret præcis sammenlignet med mit Steinhart Ocean Black, som vinder ca 7 sekunder i døgnet.
Mvh
Munch82
(09-07-2016, 02:06 PM)stenstrupigen Skrev:(06-07-2016, 10:51 PM)Amehlbye Skrev: Tag en god snak med ham og ellers sæt en advokat på
Det kan aldrig betale sig med en advokat, men hvis den er helt galt må man til forbrugerstyrrelsen med sagen. Jeg mener at man betaler 400 kr. for at komme igang med sagen og yderligere 250 ca. hvis sagen ender i retten. Hvis man tjener meget lidt får man fri proces. Alle penge får man igen hvis man vinder sagen.
Tak for svaret, men jeg ønsker ikke at tage det helt derud, men hvis nogen ønsker det, kan jeg oplyse forretning og urmager i en personlig besked. Jeg kan sige så meget, at forretningen ellers er ret positivt anmeldt flere steder på nettet..

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)