Impulskøb, Omega Seamaster DeVille
Tak for svaret dwndler!

Det er ikke fordi jeg decideret troede jeg havde købt katten i sækken, men når jeg ikke rigtig kender vintage ure, og i særdeleshed omega, så er det svært at se om der fx var lavet nogen dårlige reparationer, udskiftet til forkerte visere, krone osv.

Godt fanget med revnen i glasset. Det er meget tydligere på billedet end det er når man står med uret i hånden. Når jeg vender og drejer uret, kan det været helt umuligt at se, eller forholdvis tydeligt, afhængig af vinkel og lys. Men i nogen vinkler ligner det lidt at det godt kunne være i skiven og ikke i glasset. Hvis det er glasset, hvad vil det ca koste at skifte? Evt anbefale en fagmand i KBH som jeg kan få til at kigge på det?

Tak for historien pbr. Det er fascinerende med ure der er så gamle, er blevet brugt, og bare virker.

Nu er det jo et dress watch, og ikke et jeg vil brugt til hverdag. Nok nærmere 2-3 gange pr måned. Hvordan opbevarer og passer jeg bedst på det? Skal jeg trække det op en gang om dagen, eller bare når jeg skal bruge det? Eller skal jeg købe en watch winder?
Svar

Beskeder i denne tråd
Impulskøb, Omega Seamaster DeVille - af Hyldager - 18-06-2016, 10:04 AM
RE: Impulskøb, Omega Seamaster DeVille - af pbr - 19-06-2016, 12:53 PM
RE: Impulskøb, Omega Seamaster DeVille - af Hyldager - 19-06-2016, 02:47 PM
RE: Impulskøb, Omega Seamaster DeVille - af P.N. - 20-06-2016, 12:08 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)