Dornbluth - Cal. CS. projekt 2 - Er det et ur?
#7
Takker gutter for de fine ord!  Icon_Up

Dem der har set projekt 1 ved jo at uret er meget flottere i virkeligheden end på mine halv ringe billeder....

De to sidste billeder hvor man virkelig kan se at man nada kan se udover viserne og brand - ja de er desværre ikke så skarpe...

@Jacob -Z:
Kassen er virkelig godt udført - størrelsen er jo at sammenligne med IWC's store ure - BP - Portugues osv... og her kan den sagtens være med i finish - muligvis bedre når jeg har dem liggende ved siden af hinanden!!

@Jacob - S:
Du får det snart ml. hænderne - det er virkelig et specielt ur! 
- Og ja - "MADE IN GERMANY" skal da med!!! - jeg er langt fra kun "SWISS" mand, men det ved du jo!  Icon_blink

@Jens:
Det var faktisk meningen at jeg skulle have hentet uret nede i værkstedet, men det løb lidt ud i sandet for os begge to da vi begge har mega travlt!
Det skal nok komme en dag !  Icon_Up

@PBR - aka Peter
Du er 100 gange bedre til fotos end mig så ses vi en dag så lov mig at tage kamera med!  Icon_Up

@AVANTISMO - aka Kim - du kan hente mig i sommer dytten en dag så kan du rode lidt med de ure fra min samling du lyster!! 

TJEK iøvrigt lige billede nummer 4 - der ser det ud som om at den store sekund viser kører uden for glasset...

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar


Beskeder i denne tråd
RE: Dornbluth - Cal. CS. projekt 2 - Er det et ur? - af gmt-geek - 10-06-2016, 03:59 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)