27-05-2016, 07:36 PM
Tak skal i have - jeg er som tidligere nævnt rigtig glad for uret og synes man får virkelig meget for pengene og samtidig noget alle andre ikke har :-) Jeg tror faktisk jeg har købt det sidste ur de havde
Umiddelbart efter stod der ihvertfald Out-of-stock og beskeden om at der først kommer en ny udgave til august. Her er hvad de skrev mht. opdateringer i den næste version - jeg brokkede mig en smule, da jeg egentlig gerne ville have haft den opdaterede version, meeeeen er nu stadig glad for uret og får rabat hvis jeg vil have den nye version
"Yes, we've just begun production on the second generation Vanuatu, which we hope will be ready in early August.
As part of our continual effort to improve quality and design whenever possible, we're attempting to modify the bezel ratcheting mechanism to achieve a slightly tighter and smoother ratcheting action and reduce the amount of backward play. We're also experimenting with some different methods and materials to boost the luminous output on the dial, hands and bezel."
De er også på vej med en hel ny model - jeg får besked når der sker noget og så skal jeg nok give lyd herinde
"Yes, we've just begun production on the second generation Vanuatu, which we hope will be ready in early August.
As part of our continual effort to improve quality and design whenever possible, we're attempting to modify the bezel ratcheting mechanism to achieve a slightly tighter and smoother ratcheting action and reduce the amount of backward play. We're also experimenting with some different methods and materials to boost the luminous output on the dial, hands and bezel."
De er også på vej med en hel ny model - jeg får besked når der sker noget og så skal jeg nok give lyd herinde

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)