21-05-2016, 05:09 PM
Nu har jeg fundet ud af hvorfor der var så mange ure på tilbud i den pågældende butik. Scaap citroen som er en urkæde (har her i Holland 9 butikker) de benytter deres butik i Den Bosh som deres outletbutik, således at de slipper for at skulle sælge nedsatte ure i resten af deres butikker.
Jeg talte med en anden butiksejere den anden dag, hvor jeg spurgte til om ikke det var svært at sælge ure her i Holland, når nu Gassan standard klipper momsen af til alle (21 %).
Hertil svarede han at det selvfølgelig ikke var let, og at han ren faktisk så Schaap Citroën som langt mere agressive i markedet.
Så ønsker man at købe ur fra butik, er Holland nok ikke et tosset sted at tage til.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg talte med en anden butiksejere den anden dag, hvor jeg spurgte til om ikke det var svært at sælge ure her i Holland, når nu Gassan standard klipper momsen af til alle (21 %).
Hertil svarede han at det selvfølgelig ikke var let, og at han ren faktisk så Schaap Citroën som langt mere agressive i markedet.
Så ønsker man at købe ur fra butik, er Holland nok ikke et tosset sted at tage til.
Sent from my iPhone using Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)