Ingersoll, jeres holdninger og meninger
Stemningen er i et vist omfang blevet en anden, hvorfor jeg sagtens kan forstå de tanker som pbr har gjort sig i den forbindelse. Dog skal det efter min opfattelse ses i lyset af flere omstændigheder end etableringen af forskellige grupper på Facebook.

Vi har haft interne stridigheder som har ført til etableringen af forskellige grupper blandt os. Jeg er løsgænger, fordi jeg ikke orker at deltage i "Paradise Hotel".

Herudover er priserne stukket godt hen i vejret, hvorfor man tænker sig om en ekstra gang inden man køber et Daytona, Speedmaster eller et tredje "almindeligt" ur.

Desuden forekommer tilfælde, hvor nogle deltagere er mindre tolerante over for andre som følge af personlige holdninger omkring et eller flere bestemte mærker.

Jeg er personligt ligeglad med, hvem der har sagt det ene eller det andet. Jeg er i øvrigt indifferent over for hvem som har lagt hus til det bedste arrangement. Det væsentlige er at folk har været samlet under et tag med et formål for øje, nemlig ure. Det havde vi engang herinde, hvorfor det kunne være rart at genskabe magien.
[-]
  • pbr
Svar

Beskeder i denne tråd
Ingersoll, jeres holdninger og meninger - af KimT - 06-05-2016, 10:23 AM
Ingersoll, jeres holdninger og meninger - af KimT - 06-05-2016, 03:43 PM
Ingersoll, jeres holdninger og meninger - af KimT - 06-05-2016, 03:47 PM
RE: Ingersoll, jeres holdninger og meninger - af Bjørn H. - 08-05-2016, 11:30 AM
Ingersoll, jeres holdninger og meninger - af KimT - 10-05-2016, 09:43 PM
RE: Ingersoll, jeres holdninger og meninger - af Bjørn H. - 16-05-2016, 01:02 PM
Ingersoll, jeres holdninger og meninger - af KimT - 15-05-2016, 02:10 PM
RE: Ingersoll, jeres holdninger og meninger - af TopClocks - 15-05-2016, 04:02 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)