Ægte eller?
#1
Helt ny her, men virker som et godt sted at starte. Har lige anskaffet denne, desværre uden papirer. Tænker jeg skal forbi urmageren, men kunne være sjovt lige med jeres vurdering.İmageİmageİmageİmage

Pft

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk
Svar


Beskeder i denne tråd
Ægte eller? - af soeras - 19-04-2016, 09:39 PM
RE: Ægte eller? - af jacobzimmer - 20-04-2016, 12:15 AM
RE: Ægte eller? - af Geodoc - 20-04-2016, 10:28 AM
RE: Ægte eller? - af soeras - 20-04-2016, 04:48 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)