U-Boat Chimera og andre modeller af mærket
Enhver må vælge det ur, vedkommende ønsker! Jeg hylder diversiteten omkring vores hobby!!

Når det er sagt, så forstår jeg personligt overhovedet ikke U-Boat urene - slet ikke de, i den dyrere ende. Producenten er, efter min mening, rent design, og sjældent spændende indhold på værk siden. Når man så medtænker det gigantiske tab, man inkasserer ved ny-køb, går jeg helt kold. Fint, at vi er entusiaster, men vi behøver da ikke købe med hovedet under armen! (?) Gør vi det, opretholder vi jo netop producenter, der udelukkende fokuserer på form, og ikke tænker indhold. Tingene hænger jo sammen!

Der findes andre producenter, som kan lave anderledes designs og samtidig tilbyder spændende værker - Panerai og Breitling er umiddelbart de, der kommer op i mit hoved, men der er sikkert også andre. Jeg medgiver, at jeg jo er farvet af mit fokus og min måde at interessere mig for urene på! Jeg er jo også "ramt"!!

Kig over en eftermiddag, få en kop kaffe, og lån en af mine store Breitling klokker med hjem en uges tid. Så kan vi sammen kigge lidt ure, og efterfølgende tale om dine erfaringer. Du trænger til at udfordre din Breitling fobi Icon_blink Icon_Up Jeg kan love dig gode frisk kværnede bønner ab fuldautomatisk espressomaskine - og gæstfrihed med håndtryk i stedet for kram er inkluderet Icon_rygklap Nalle på receiveren er et ekstra plus Icon_party
De venligste hilsner, John
[-]
  • Avantismo, Stoffer
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: U-Boat Chimera og andre modeller af mærket - af Joepete - 05-04-2016, 11:57 PM
Re: U-Boat Chimera og andre modeller af mærket - af Black Seal - 26-01-2015, 12:10 AM
Re: U-Boat Chimera og andre modeller af mærket - af Black Seal - 26-01-2015, 12:27 AM
Re: U-Boat Chimera og andre modeller af mærket - af LIVETS - 27-01-2015, 11:47 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)