29-03-2016, 05:15 PM
(29-03-2016, 04:59 PM)peterkaa Skrev: Du har jo ræsonneret dig frem til at risikoen for at du selv lavede en ridse under manøvren, der ville fjerne mere end 100,- dkk fra urets "værdi"*, var tilstrækkelig stor til at gå i butikken.
Hvorfor 100,-dkk må siges at være billigt sluppet for helt at eliminere den risiko.
*Værdi for dig, ikke nødvendigvis gensalg.
Hvis man vejer det sådan op er det jo meget rimeligt
(29-03-2016, 05:08 PM)P.N. Skrev: Ærligt talt Jakob, du har surfet rundt i det meste af verden for at købe så billigt som muligt og forventer så at alle Omega forhandlere står parat til at arbejde gratis for dig. I min optik er det ikke rimeligt at forvente.![]()
P.N.
For lige at få én ting på det rene, så har jeg ikke surfet rundt på nettet, handlet det billigeste sted på Chrono24 eller lign. Jeg handlede det eneste sted i DK jeg vidste der var et på lager, og jeg fik den nøjagtig samme pris som Klitgaard kunne tilbyde mig den til, og sikkert også hvad Ole Mathiesen, Klarlund etc. kunne tilbyde mig den. Men ingen af de nævnte havde modellen eller kunne få den hjem.
Men jeg forstår godt jeres pointe med at det ville være mest fair hvis uret var handlet der. Men til den pris man betaler, synes jeg at det ville være på sin plads at man kunne gå ind i hvilken som helst AD verden over, og få justeret sit ur på garantien
If you ain't using it, you abusing it!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)