29-03-2016, 05:01 PM
(29-03-2016, 04:50 PM)jacobzimmer Skrev: I sidste uge var jeg inde forbi Klitgaard i Aalborg, da jeg skulle have taget et par led af min nye ankomne speedmaster. Og inden i begynder alt det der ''kan du ikke selv det?'' pjat, så er grunden at uret var spritnyt og skruerne skruet fast med loclite, så dette ikke var muligt. Hvertfald ikke uden jeg ødelagde eller ridsede noget.I agree,it should be part of the service,especially with a brand official dealer.
Nu til sagen: Klitgaard tog 100.kr for at fjerne to led. Jeg ved godt der skal betales til huslejen, på en dyr lokation etc. Men IMO vil det være normal almen god service at gøre det gratis. Især når uret var spritnyt (der var stadig sticker på bagkassen). Det kan selvfølgelig diskuteres om det skal være gratis, nu når uret ikke er købt hos dem etc. Men jeg synes fra Omega's side, eller dyrere mærker, burde være en klar politik om at noget så simpelt som at få taget et led af, burde være gratis. Det synes jeg hvertfald godt man kan forvente når man har betalt xx.xxx.kr for et ur. Uanset hvor man befinder sig, og hvor uret er købt.
Hvad er jeres holdning? Det kan være i kan dele nogle aspekter som jeg har overset.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)