28-03-2016, 03:28 PM
Jeg har ikke ejet et Certina, men håndteret det et par gange. Synes klart at Sumo'ens detaljer på kassen med polerede og børstede overflade og den
ultraskarpe overgange herimellem er helt fantastisk. Du får ikke bedre finish til prisen, og selvom Certina er helt fin, så kan den godt gå hjem og lægge sig. Den har slet ikke de samme facetter.
Et par eksempler på hvad jeg mener, billeder jeg tidligere har taget med en makro linse:

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sumo'en fås ikke i DK, da det er en JDM model, så Seiko forhandlere i DK fører den slet ikke.
ultraskarpe overgange herimellem er helt fantastisk. Du får ikke bedre finish til prisen, og selvom Certina er helt fin, så kan den godt gå hjem og lægge sig. Den har slet ikke de samme facetter.
Et par eksempler på hvad jeg mener, billeder jeg tidligere har taget med en makro linse:

Sent from my iPhone using Tapatalk
(28-03-2016, 01:51 PM)Manson Skrev:(28-03-2016, 01:39 PM)whoa Skrev: Jeg har aldrig håndteret et sumo, men certinaen em del gange, og den er sku lækker nok! Tror det er svært helt at "forstå" kassen på sumoen før man står med den! Tror bestemt ikke du går fejl med nogle af dem! Men Certina med blå skive.. Uha! Eller i titanium..
Sent using rock, paper scissor!
Spørgsmålet er bare hvilket ur, man skal vælge ;)
Certina uret har jeg set i en fysisk butik. Sumo uret har jeg dog til gode. Jeg kan ikke finde dette ur i nogle danske butikker :/
Sumo'en fås ikke i DK, da det er en JDM model, så Seiko forhandlere i DK fører den slet ikke.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)