25-03-2016, 09:13 PM
Men de er dælme dyre (og med ALT for meget elektronik)
Og selvfølgelig er der stor forskel på køreegenskaberne fra gamle til nyere mc´er. Men når det så er sagt, så har jeg haft en hel del nyere gennem tiden og jeg blev ærligt talt overrasket over hvor fine egenskaberne er på en 70/80´er BMW. Især når forenden er opdateret med nyere bremser og progressive fjedre i gaflen og tilsvarende andre dæmpere og bremser bag. Køreegenskaberne på min kones 36 år gamle Suzuki derimod (og derfor skal vi have en BMW til hende også )
Derudover er det lidt ligesom med vintageure. De er de moderne underlegne, men de har bare noget charme som nyere ikke kan konkurrere med. Hele den stemning m.v. der er omkring veteranmotorcykler/biler og i miljøet er bare fantastisk. Og mht. køreegenskaberne, så er betydningen alligevel begrænset når man primært kører stille og rolige hyggeture med maks. 80km/t på de små veje når solen skinner og det er over 20 grader varmt
Og selvfølgelig er der stor forskel på køreegenskaberne fra gamle til nyere mc´er. Men når det så er sagt, så har jeg haft en hel del nyere gennem tiden og jeg blev ærligt talt overrasket over hvor fine egenskaberne er på en 70/80´er BMW. Især når forenden er opdateret med nyere bremser og progressive fjedre i gaflen og tilsvarende andre dæmpere og bremser bag. Køreegenskaberne på min kones 36 år gamle Suzuki derimod (og derfor skal vi have en BMW til hende også )
Derudover er det lidt ligesom med vintageure. De er de moderne underlegne, men de har bare noget charme som nyere ikke kan konkurrere med. Hele den stemning m.v. der er omkring veteranmotorcykler/biler og i miljøet er bare fantastisk. Og mht. køreegenskaberne, så er betydningen alligevel begrænset når man primært kører stille og rolige hyggeture med maks. 80km/t på de små veje når solen skinner og det er over 20 grader varmt
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her