24-03-2016, 07:52 PM
(23-03-2016, 11:34 PM)TopClocks Skrev:The 3536 is years ahead of Blancpain in terms of a real tool watch diver.The IWC Ocean series is absolutly miles ahead.To compair a Fifty Fathoms to these watches is not realistic.The FF is maybe the most beautifull dive watch ever made.But it is well behind in terms of technical advancement compaired to countless other divers.How many real divers out there would ever use a FF or a GP seahawk as a back up watch? This type of dive watches is just a design ikon,and nothing more.And putting a delicate high end caliber in a Tool watch,is a waste of space and a waste of time.What you need is a robust and simple caliber.Even Rolex know this(23-03-2016, 11:24 PM)Avantismo Skrev: Er meget tilfreds med mit 3536. Kongen af de elegante dykkerure
Fifty Fathoms rangerer højere på min liste ud fra flere parametre. Dog er jeg ikke bleg for at indrømme, at ref. 3536 rangerer højt på min liste inden for dykkerure. Det ville være skønt, hvis IWC relancerede den kollektion!
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)