12-03-2016, 04:01 PM
Jeg endte med at byde på begge ure. Og heldigvis fik jeg uret i stål. En glædelig overraskelse var, at der ikke var rust men blot snavs på uret. Og det værste var faktisk tørret væk, da jeg modtog uret med posten. Hvorfor hverken auktionshuset eller sælger har valgt ikke at fjerne snavset, inden auktionsbillederne blev taget, er mig en gåde.
En anden positiv overraskelse var remmen, som er helt original og i pæn stand, hvilket spændet også er. Super!
Jeg har netop indleveret uret hos urmager Bo Mølbak, som gav mig et tilbud på omkring 2000 for service og et nyt glas. En pris, der umiddelbart virker helt fair. Så nu venter jeg blot på at få det tilbage i knivskarp tilstand.
Tak for jeres svar.
En anden positiv overraskelse var remmen, som er helt original og i pæn stand, hvilket spændet også er. Super!
Jeg har netop indleveret uret hos urmager Bo Mølbak, som gav mig et tilbud på omkring 2000 for service og et nyt glas. En pris, der umiddelbart virker helt fair. Så nu venter jeg blot på at få det tilbage i knivskarp tilstand.
Tak for jeres svar.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)