11-03-2016, 03:14 PM
(10-03-2016, 11:18 PM)TimeToWatch.dk Skrev: Fint review. Lige et par kommentarer. Legeringen 904L er en ganske almindelig legering som alle kan indkøbe. Den er ikke eksklusiv for Rolex. De fleste foretrækker dog 316 fordi det har stort set sammen egenskaber, koster det halve og lidt lettere at arbejde med.Can agree about the price for service with a independent watchmaker Mads.I was always under the impression that Rolex were about the only manufacture that use 904,but i can see your point about it not being exclusive to Rolex.
Er ikke helt enig i service pris betragtningen. Rolex tager selv en god sjat for at servicere deres egne ure, men går man til en uafhængig urmager vil han typisk tage samme pris for at servicere et Rolex og et ETA 2892.
/Mads
(11-03-2016, 12:35 AM)jacobzimmer Skrev: Et af dine bedste indlæg længe, og det siger meget. Da du efter min mening laver mange gode indlæg.Thank you Jacob
God sammenligning, der har mange gode aspekter, ift. til pris, kvalitet etc.![]()
KEEP EM' COMING :D
(11-03-2016, 02:21 PM)Stensbjerg Skrev: Rigtig fint indspark RodneyThank you Jacob![]()
Sinn laver bare fede ure.![]()
Jeg solgte kun min U1er fordi lænken gik "over led" og i mine øjne mangler diver ex,
Og så blev jeg træt af at pudse glasset.
Men kvaliteten er indiskutabel
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)