Verificering af ægthed på IWC 3777?
Jeg gætter på at en anden grund kan være, at når man købe et ur på det grå markedet, så kan der jo være rigtig meget at spare, og jo bedre tilbud man finder, jo større tænker jeg frygten for at blive snydt er.
Jeg kan ihvertfald nogen gange godt være ret overrasket over hvor "billigt" man nogen gange kan finde et ur, set i forhold til listeprisen.

Derudover så skyldes det måske også at det er svære at få gode rabatter for menig mand ved de danske forhandlere, end det er ved nogen forhandlere i udlandet, og hvis ens referanceramme er DK, så er det da også mærkeligt at der er så stor forskel på listepris og prisen på det grå markedet på selv samme produkt...

Jeg har selv ved flere gange siddet ved en forhandler og forsøgt at nå til enighed om "prisen på grisen", og jeg griner altid lidt inde i mig selv, når det kommer tilbage til bordet hvor man sidder, og gerne starter med "nu giver vi normalt ALDRIG rabat på vores ure, men i dette tilfælde så vil vi være villige til at sælge det til xxx." men så skal du også love at du ikke siger det til nogen Icon_head Icon_e_biggrin1
[-]
  • onkeldunkel
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Verificering af ægthed på IWC 3777? - af jk - 30-12-2015, 06:54 PM
RE: Verificering af ægthed på IWC 3777? - af jk - 30-12-2015, 08:45 PM
RE: Verificering af ægthed på IWC 3777? - af jk - 10-01-2016, 07:43 PM
RE: Verificering af ægthed på IWC 3777? - af ultoman - 11-03-2016, 01:02 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)