Køb af Omega Seamaster AT - Hvor?
Hej alle!

Jeg har søgt lidt rundt på forummet, men har ikke fundet svar på mit spørgsmål. Hvis spørgsmålet går igen, håber jeg I bærer over med mig. 

Jeg har besluttet mig for at indfri en gammel drøm om at købe et Omega Seamaster Aqua Terra Master Co-Axial med sort skive i enten 38,5 mm eller 41,5 mm:

[Image: 0741492_1.jpg]

Jeg var egentlig blevet enig med mig selv om at købe fra Urvaerket, da en pris på omkring de 30.000 kr. tiltaler mig. Icon_smil Imidlertid har jeg fundet ud af at 1) leveringstiden er lang og 2) hvad langt værre er: Urvaerket er ikke autoriseret forhandler. En problematik som jeg egentlig ikke før havde overvejet. 

Så her følger mine spørgsmål:

1) Kan det lade sig gøre at købe det pågældende ur hos en autoriseret forhandler til omkring de 30.000 kr.? Og hvis ikke; er det okay at købe hos en uautoriseret forhandler? 

2) Kan der være penge at spare ved at købe ved ordentlige forhandlere i udlandet? Og har I i givet fald kendskab til nogen? Jeg har kigget lidt på Chrono24, men har ikke mod på det. Jeg synes der er for mange skrækhistorier. 

Som udgangspunkt er det et nyt ur, som jeg er på jagt efter, men skulle der være en der har et tilsvarende til salg vil jeg da gerne høre om det. 

På forhånd tak for jeres input! 

Mange hilsner

Christian
Svar

Beskeder i denne tråd
Køb af Omega Seamaster AT - Hvor? - af Christian Morsø - 09-03-2016, 07:20 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)