02-03-2016, 09:01 PM
(02-03-2016, 08:05 PM)peterkaa Skrev: Prøv at læs op på IWCen ;-)Agree engineering at its best.IWC took the time and effort to build perfect cases.
Det er uden ventil fordi det er så tæt at der ikke slipper helium ind.
Ocean 2000 er stadig det mest ekstreme i min bog, har dimensioner som en moderne sub. 2000m uden ventil, bum.
(02-03-2016, 08:24 PM)maclerche Skrev:The Ploprof was developed for Deep sea divers,and was a very serious diver.It was never just a sales gimmick.Swiss army have no real interest in developing much at all.They are like so many other brands out there,mostly interested in design watches.Used watch prices will tell you all you need to know about these brands.(02-03-2016, 01:04 PM)willy Skrev: .Most of these watches are unwearable jokes.
Enig, men sådanne "klodser" får altid en del omtale i div. medier og det er vel egentlig også det de vil opnå. Desuden kan testresultaterne fra sådanne produktioner jo bruges fremadrettet på deres "normale" produktioner….
Nogle af disse "klodser" er så cool uden at være smukke, men smukke på sin egen facon så de bliver ikoner!
Jeg vil mene at f.eks. Omega Ploprof er sådan et ur….
PS. The Ploprof is one of the great classic divers of its time,and used prices reflect this.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)