29-02-2016, 09:56 AM
(29-02-2016, 09:45 AM)runzuk Skrev: Vi har jo åbenlyst forskellige tolkninger på det skrevne. Fair nok.
Der er i mit perspektiv en hardcore kerne herinde, som ikke anerkender diverse mærke. Det skræmmer sku folk væk. Har på tidspunkter selv været fraværende pga denne problemstilling.
Og sådan opfatter jeg det. Har du et Rolex så sidder en stor del og bliver små liderlige. Undskyld sproget. Har du andre anerkendte mærker og især store divere + 45mm, så flyver det rundt med negativt ladet ord.
Smider du et Steinhart, Invicta eller TW Steel på så bliver man stenet.
Så jo, Gu er der mange snobber herinde i dommer panelet
Jamen Rune, hvis din defination af en snob er så simpel som en der ikke bryder sig om ure fra fabrikanter der åbenlyst kopierer designet på en stor del af deres ure fra andre (de tre du nævner) så er jeg 100% en snob.
Jeg har bare lært hjemmefra det er dårlig opdragelse at dømme folk på noget så overfladisk som f.eks ure og jeg skriver jo heller ikke grimme ord om dig, selvom at du gerne støtter disse firmaer der lever af at stjæle design fra andre. Du er helt sikkert en god fyr og min mening om dig eller andre vil aldrig kunne blive påvirket negativt (eller positivt) af deres ur, om så det er et kopiur fra stranden i Thailand eller et PP til en million.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)