29-02-2016, 09:54 AM
@Willy: Jeg synes altså det er komisk at du starter tråden med følgende statement: "Sorry to say it ,but this site has never been more boring.This is not facebook,so who gives a fuck about the colour of your underwear or the shoes you wear.We are turning into a place where the only purpose is to boast about the latest watch or shoes people have bought.And i for one am so tired of reading Great Watch Fantastic Watch day after day.Come on people write something interesting about watches!" og nu skriver du: "We do not need a bunch of self appointed teachers or censors,to tell us how to act.". Øh, er det ikke præcis det du gjorde da du startede denne tråd?
Jeg har deltaget aktivt i mange fora efterhånden gennem årene, med skiftede indhold - primært ure, motorcykler og forskellige bilmærker. Jeg tror aldrig jeg har oplevet et forum med så dårlig stemning. Lidt trist...
Jeg har deltaget aktivt i mange fora efterhånden gennem årene, med skiftede indhold - primært ure, motorcykler og forskellige bilmærker. Jeg tror aldrig jeg har oplevet et forum med så dårlig stemning. Lidt trist...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)