29-02-2016, 09:22 AM
(29-02-2016, 09:12 AM)KimT Skrev: Præcis sådan et svar jeg havde forventet....Again that is just your opinion.And try asking yourself who started accusing others of ruining the debate.It was of course you.
Og i øvrigt er dette ikke min side længere hvorfor jeg skriver min mening som menig bruger ligesom alle andre og ikke som moderator. Så nej, jeg er ikke neutral og der er ikke nogen der er gået til "læreren".
Jeg plejer generelt at holde mig ude af tråde du "debatterer" i Rodney, men kom ved en fejl til at skrive min mening i denne. Det skal ikke gentage sig fremadrettet og så kan i fortsætte med at ødelægge forummet med jeres tråde der altid ender med at der skrives grimt om andre og med at handle om alt andet end ure
Over and completly out (ifht. dine indlæg).
(28-02-2016, 09:08 PM)KimT Skrev: Gaaaab, hvor er det kedeligt og trist at trådene efterhånden altid skal drejes herhenThis is what i mean Kim.You just want everything to run after your own ideas.Not much about watches here.
Men......jeg kan efterhånden godt forstår at folk der interesserer sig for en bestemt type ure (desværre) deltager mindre og mindre, til stor skade for debatten og forummet i det hele taget. Man kan jo snart ikke vise et ur der koster meget mere end få tusind kroner uden at få skudt alle mulige motiver i skoen.
I øvrigt, hvis jeg er en snob fordi jeg aldrig kunne finde på at købe et Steinhart der er en tydelig efterligning af et Rolex, så lever jeg sgu fint med det.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)