28-02-2016, 11:37 PM
(28-02-2016, 09:08 PM)KimT Skrev: Gaaaab, hvor er det kedeligt og trist at trådende efterhånden altid skal drejes herhen
Men......jeg kan efterhånden godt forstår at folk der interesserer sig for en bestemt type ure (desværre) deltager mindre og mindre, til stor skade for debatten og forummet i det hele taget. Man kan jo snart ikke vise et ur der koster meget mere end få tusind kroner uden at få skudt alle mulige motiver i skoen.
I øvrigt, hvis jeg er en snob fordi jeg aldrig kunne finde på at købe et Steinhart der er en tydelig efterligning af et Rolex, så lever jeg sgu fint med det.
Jeg syntes ikke at du er en snob
Jeg har jo netop gang på gang lagt vægt på at sige, at jeg reagerer på folks nedladende måde, at omtale diverse urmærker på. Eksempelvis Invicta og Steinhart. What's the deal? Hvorfor fanden skal man det? Jeg sviner sku da ikke folk til fordi de render rundt med et Rolex eller Tissot for den sags skyld!(28-02-2016, 10:41 PM)willy Skrev: Stop just for a minute and think.We might not agree with Rune,but he has a right to his opinions.And to accuse him of ruining a debate is just bullshit.The guy is just fighting for his point of view.Quite a few people on this site need to remember this.I do not agree with him on most Things,but i admire a guy who debates what he believes in.So let us please give him this respect.
Ps.And please free us all for people who think they have the right to controll what others think.
Thanks Willy
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)