28-02-2016, 07:53 PM
(28-02-2016, 07:16 PM)P.N. Skrev: Når vi taler brands/livstils-produkter tjener det ikke imh. noget formål at diskutere priser. Der findes ikke et produkt i dette segment som er prisen værd udelukkende set ud fra et økonomisk/materiale/produktion synspunkt. Diskussionen om snobberi eller ikke er ligeså formålsløs.
Om ure generelt ikke er pengene værd kan man have som synspunkt men så er det vel ikke nogen god ide at bruge hverken tid eller penge på det.
P.N.
Jeg mener at man godt kan have erkendelsen af, at uret ikke er prisen værd, men på den anden side være ligeglad. Det er jo helheden man bør se på. Derfor har jeg også selv købt ure til en pris der dybest set var for vild. Men jeg skrev om et eksempel mht urværk. Det er desværre ikke opfattet i denne tråd

Snobberi er til gengæld ikke ligegyldig at bringe på banen. Det hersker i høj grad på dette forum. Jeg orker ikke at bringe eksemplerne. Kig eventuelt tidligere i denne og andre tråde.
Jeg er ligeglad med hvad folk bruger deres penge på. Men jeg er ikke ligeglad når disse orakler nedgøre diverse urmærker blot fordi det ikke er anerkendt i deres verden
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)