25-02-2016, 02:08 PM
(25-02-2016, 09:01 AM)Avantismo Skrev: Æv. Nu troede jeg lige at jeg skulle læse om et sjælden caliber eller en anden hemmelig sag.I have written more on this site,than you ever have my friend.When did you last write something interesting about watches? You like to comment on what others write,but contribute nothing but personal attacks on those that do.You are a born follower of others,without any real meaning of your own.What you mean about watches would bore most people to death.I have up to now never read anything interesting from your hand,except negative comments about people who happen to disagree with you.
Og så var det bare en fis i en hornlygte.
Folk bruger vel dette forum som de selv har lyst. Det er ikke en negativ ting.
At folk med stor urviden og dyb teknisk indsigt slet ikke deltager aktivt på forummet kan ikke ophidse mig.
Jeg ville med glæde læse alle de indlæg. Men de "kloge" folk udebliver åbenbart.
Sådan er det bare.
Jeg vil fortsat skrive "Fedt ur og tillykke med dine nye seje sneakers". D
Desuden vil jeg blive ved med at flashe billeder af mine 8-9 faste ure.
Jeg er ikke urhandler og derfor er de ure jeg har i min line urkasse, mine helt egne personlige ure.
Udvalgt efter flere års research og opsparing.
Og det er meget begrænset hvor meget horolistisk suppe man kan koge på et 6R15 Seiko basisværk.
-
Start med dig selv. Du har flere gange sagt at du har læst mange spændende artikler. Del dem herinde.
Jeg vil da opfordre dig selv til at komme med en masse spændende indlæg, som jeg vil læse med stor fornøjelse.
Og det kunne jo så afstedkomme, at nogle andre personer fik gang i tastaturet.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)