18-02-2016, 05:49 PM
(18-02-2016, 12:10 PM)bjorn_e58 Skrev: @Willy: Jeg tror såmænd ikke mange af os her på urdebatten er uenig med dig i, at smart watches bare er gadgets, og vi ved jo også alle, at gadgets sælger. Jeg har i mine indlæg ovenfor heller ikke forsøgt nogen sammenligning mellem smart watches og rigtige ure (for nu at bruge det udtryk), men jeg har kommenteret at Jack Forster tilsyneladende er blevet ramt af "Apple mania", så han i en artikel om smart watches kun ser på Apple's. Han laver præcis den sammenligning (smart kontra "rigtigt"), som efter min mening er meningsløs - netop fordi smart watches er gadgets. Hvis man endelig skulle skrive noget om smart watches til mennersker, der hylder de "rigtige" ville det efter min opfattelse være bedre om man tog nogle få smart watches og vurderede dem overfor hinanden og efter, hvilket marked de måtte gå efter. Og det var der min pointe om at Apple og Huawei helt tydeligt er forskellige og helt tydeligt forsøge at tiltrække kunder på forskellig måde.Could not agree more Bjørn
/Bjørn.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)