16-02-2016, 12:15 PM
Jeg ville vælge Explorer'en.
Et ur som først gang jeg så kun affødte en tanke "kedeligt"
Det er dog et ur der efterfølgende er groet på mig, fordi det er plain simpelt, og kan gå til alt, fint jakkesæt, samt jeans og t shirt. Ved ikke om det er fordi jeg har rundet de 40 år
for jeg kan mærke at simple ure tiltrækker mig mere og mere. Nu ved jeg ikke hvilken broget samling af ure du har, min egen flok vil jeg betegne lige som dig, hvor fokus har været på forskellighed, så der var et ur til en hver lejlighed, og en min flok af ure, der ville jeg sagtens kunne finde armtid til det Explorer, det ville nok ikke ligge nr 1, men det ville stadig have sin berettigelse.
Det eneste jeg ville være en lille smule itvivl om ved Explorer er om jeg ville ende med at synes kassen var for stor i forhold til uret. (har det iøvrigt på samme med med Sub, her er jeg mest til de ældre ure, grundet de samlere horn)
I min snak om Explorer skal det dog her tilføjes at jeg aldrig har været til Rolex Sub, mest af alt fordi jeg ser det for ofte men også fordi jeg synes det ser for lille ud.
Et ur som først gang jeg så kun affødte en tanke "kedeligt"
Det er dog et ur der efterfølgende er groet på mig, fordi det er plain simpelt, og kan gå til alt, fint jakkesæt, samt jeans og t shirt. Ved ikke om det er fordi jeg har rundet de 40 år
Det eneste jeg ville være en lille smule itvivl om ved Explorer er om jeg ville ende med at synes kassen var for stor i forhold til uret. (har det iøvrigt på samme med med Sub, her er jeg mest til de ældre ure, grundet de samlere horn)
I min snak om Explorer skal det dog her tilføjes at jeg aldrig har været til Rolex Sub, mest af alt fordi jeg ser det for ofte men også fordi jeg synes det ser for lille ud.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)